Z początkiem kwietnia firma Klima-Therm wystartowała z telewizyjną kampanią sponsoringową marek Fujitsu i Kaisai. Przez cztery miesiące na antenach ogólnopolskich stacji TVP, TVN/TVN24 i Polsat emitowane będą billboardy sponsorskie promujące klimatyzatory i pompy ciepła.
Klima-Therm intensyfikuje działania marketingowe w segmencie urządzeń premium. W pierwszych dniach maja w telewizji oraz w radiu firma rozpoczyna intensywną kampanię reklamową klimatyzatorów Fujitsu, której celem jest wzmocnienie świadomości japońskiej marki wśród konsumentów – potencjalnych użytkowników klimatyzacji.
Panasonic Heating & Cooling Solutions, jeden z liderów w branży klimatyzacji z ponad 60-letnim doświadczeniem w sektorze, ruszył z nową kampanią promocyjną „Home Cool Home”. Ma ona na celu wsparcie instalatorów poprzez dotarcie do zwykłego Kowalskiego oraz zachęcenie ich do zaopatrzenia się w urządzenia klimatyzacyjne Panasonic, aby zapewnić klientom końcowym niespotykany dotąd komfort w domu podczas upalnych, letnich dni, jednocześnie gwarantując czystsze powietrze dzięki wbudowanej w urządzenia technologii nanoe™ X.
Ruszyła kampania informacyjna „Dom bez rachunków”. Celem akcji jest szerzenie świadomości na temat ekologicznych rozwiązań dla domów jednorodzinnych.
Czy wiesz, jak przekazywać wiedzę swoim klientom? Znasz odpowiedzi na ich pytania? Wiesz czego oczekują i o co najczęściej pytają? Spotkaj się z ekspertami z rynku pomp ciepła, fotowoltaiki oraz dotacji. Zobacz, jak wygląda serwis, uruchomienie i dobór tych ekologicznych urządzeń. Sprawdź, jak to możliwe, że przyszłość zaczyna się już dzisiaj i dowiedz się więcej! Poznaj świat pomp ciepła i nie tylko… Dołącz do społeczności GO GREEN!
Rząd znosi obostrzenia, a Grupa MTP wraca do gry. Przygotowana do wznowienia działalności i zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom, gościom biznesowym i turystom. #WracamyDoGry – to zainicjowana przez Grupę MTP wspólna kampania Miasta Poznań oraz poznańskich firm i instytucji.
Hannah Mills dołącza do światowej klasy sportowców należących do europejskiego Teamu Panasonic u boku mistrzyni olimpijskiej Malaiki Mihambo oraz mistrzyni paraolimpijskiej Hannah Cockroft. Wykorzystując moc i pasję sportu, mistrzynie wraz z firmą wykorzystają wysokoprofilową platformę sportu, aby zachęcać do działań na rzecz klimatu na całym świecie podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.
Marka Junkers-Bosch po raz drugi w swojej historii rozpoczęła kampanię reklamową w polskiej telewizji. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie emitowane będą do końca grudnia w kilku ogólnopolskich stacjach.
Tej zimy media alarmują o wielokrotnie przekroczonych normach smogowych w kraju. Nadal wielu z nas zdaje się nie pamiętać o tym, że to, czym palimy w naszych piecach, ma ogromne znacznie nie tylko dla środowiska, ale także dla naszego zdrowia i życia. Jesteśmy też ciągle nieświadomi innego poważnego problemu.
Organizowana przez lidera polskiej branży grzewczej - firmę Galmet kampania społeczna „Ciepło z klasą” cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem!
Wystartowała kampania reklamowa marki PURMO, której właścicielem jest jeden z największych producentów grzejników i systemów grzewczych na świecie – koncern Rettig ICC.
Wraz z narastającym ocieplaniem klimatu niezwykle istotne jest wdrażanie na szeroką skalę skutecznych metod dekarbonizacji sektora energetycznego. Kluczowym obszarem, wymagającym priorytetowego działania, jest wytwarzanie ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i przygotowanie cieplej wody w miastach. I choć włodarze miast ustanawiają długoterminowe strategie klimatyczne, to warto przyjrzeć się pozostałym podmiotom, które mogą zostać zaangażowane w czynny udział w dążeniu do osiągnięcia celów określonych w Europejskim Zielonym Ładzie. A są nimi m.in. spółdzielnie mieszkaniowe.
Heat smart #LikeABosch. Takim hasłem świętuje swój powrót Shawn – gwiazda IoT znana z odnoszącej sukcesy na całym świecie kampanii wizerunkowej Bosch. Tym razem Shawn wraca z podróży do domu. W teledysku korzysta z inteligentnego regulatora Bosch EasyControl, sterując domowym systemem grzewczym zdalnie, za pomocą aplikacji na smartfonie.
Tym razem szczególny nacisk położymy na propagowanie metod walki ze smogiem. Stąd też temat przewodni targów. Zarówno firmy jak i nasza kampania mają na celu prezentację materiałów, technologii oraz urządzeń pozwalających w perspektywie zmniejszyć zanieczyszczenie naszego środowiska.
Ceny energii systematycznie rosną, a Polacy szukają sposobów na oszczędności. Jednak wysiłki te może utrudniać nieefektywność energetyczna domów, w tym brak odpowiedniej izolacji. Następstwem jest bezpowrotna utrata energii i zwiększona degradacja środowiska. Jaka jest skala zjawiska?