ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Viessmann Firmą Przyjazną Klientowi

11 kwietnia 2011 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie firma Viessmann została wyróżniona certyfikatem „Firma Przyjazna Klientowi”. Nagrodę odebrał Prezes Zarządu, Roland Krause.

11 kwietnia 2011 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie firma Viessmann została wyróżniona certyfikatem „Firma Przyjazna Klientowi”. Nagrodę odebrał Prezes Zarządu, Roland Krause.

Nagroda przyznawana jest firmom, które w odpowiedzialny sposób dbają o rozwój strategii i szkolenie pracowników w zakresie obsługi klienta. Celem Programu jest wzrost poziomu zarządzania tą dziedziną wśród polskich przedsiębiorstw, podnoszenie standardów prowadzenia polityki handlowej i budowanie długofalowych relacji z klientami opartych na wzajemnych korzyściach.

Firma Viessmann kładzie bardzo duży nacisk na sposoby zarządzania obsługą klienta. Polityka firmy opiera się na nieustannym podnoszeniu kwalifikacji pracowników właśnie w tym zakresie. Profesjonalizm i nowoczesność, które oferuje Viessmann, wyróżniają firmę nie tylko na polskim rynku, ale także na arenie międzynarodowej.

Do dyspozycji klientów pozostają wysokiej jakości produkty, ale również usługi, jak np. 24-godzinny program opieki technicznej Viessmann, z którego w każdej chwili mogą skorzystać wszyscy ci, którzy potrzebują szybkiej odpowiedzi na pytania dotyczące tematu ogrzewania.

Zadowolenie klientów jednego z czołowych producentów systemów techniki grzewczej jest najlepszym świadectwem, potwierdzającym bardzo wysoką jakość oferowanych usług.

Program „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym tego rodzaju kompleksowym projektem badawczo-certyfikacyjnym w kraju. Pozwala wskazać obszary, w których relacje między firmą, a klientem budowane są na wymianie wartości. Dzięki temu producent ma pełny obraz tego, w jaki sposób może i powinien dostosować swoją strategię i usługi do potrzeb klienta.

Otrzymując takie wyróżnienie, firma Viessmann udowodniła, że potrafi sprostać wymaganiom najbardziej wymagających klientów.