ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Junkers-Bosch: 25 lat sukcesów na polskim rynku

25 lat temu dział handlowy Junkers rozpoczął sprzedaż urządzeń grzewczych w ramach spółki Robert Bosch w Polsce, oferując dwie podstawowe grupy produktów: termy i kotły gazowe. Dziś Junkers-Bosch sprzedaje w Polsce 75 tys. produktów rocznie i rozwija nowe obszary działalności. Marka mocno zaznacza swoją obecność na rynku urządzeń wykorzystujących energię odnawialną, np.  pompy ciepła, a także na rynku klimatyzacji.

25 lat temu dział handlowy Junkers rozpoczął sprzedaż urządzeń grzewczych w ramach spółki Robert Bosch w Polsce, oferując dwie podstawowe grupy produktów: termy i kotły gazowe. Dziś Junkers-Bosch sprzedaje w Polsce 75 tys. produktów rocznie i rozwija nowe obszary działalności. Marka mocno zaznacza swoją obecność na rynku urządzeń wykorzystujących energię odnawialną, np.  pompy ciepła, a także na rynku klimatyzacji.

Firma Bosch rozpoczęła budowę struktur handlowych w Polsce w 1992 roku. Jednym z pierwszych jej działów, które uruchomiły sprzedaż urządzeń na polskim rynku, był Junkers. Na początku 1993 roku Junkers oferował polskim konsumentom dwa typy urządzeń: termy i kotły gazowe. To właśnie Hugo Junkers, założyciel marki, już w pierwszej połowie XX wieku opracował podstawy technologii kondensacyjnej. Jednak na początku lat 90-tych marka Junkers sprzedawała w Polsce jedynie kilkaset sztuk kotłów kondensacyjnych rocznie. Zdecydowaną większość sprzedawanych urządzeń stanowiły w tym czasie kotły tradycyjne. Nie bez znaczenia była ówczesna, bardzo wysoka cena urządzeń wykorzystujących innowacyjną technologię kondensacji. 

Junkers-Bosch dziś: nowoczesne urządzenia grzewcze w innowacyjnym designieJunkers-Bosch dziś: nowoczesne urządzenia grzewcze w innowacyjnym designie
Obecnie Junkers-Bosch sprzedaje polskim klientom co roku kilkadziesiąt tysięcy kotłów kondensacyjnych, oferując urządzenia dostosowane do indywidualnego budżetu.

W Polsce słowo Junkers stało się synonimem słowa  „terma”. To właśnie ten produkt jest jednym z kluczowych urządzeń marki. To Junkers-Bosch wprowadził do Polski hydrogenerator iskry - technologię pozwalającą na niewykorzystywanie w termach innych źródeł energii. Znacząco poprawiło to bezpieczeństwo tych urządzeń. Marka od lat pozostaje liderem sprzedaży  w tym segmencie rynku.

Popularne urządzenia, nowe rynki

Dziś Junkers-Bosch oferuje na polskim rynku niezwykle szerokie portfolio urządzeń do ogrzewania i chłodzenia budynków. Oprócz produktów tradycyjnie kojarzonych z marką, takich jak termy elektryczne i gazowe do podgrzewania wody, czy kotły kondensacyjne, w ofercie Junkers-Bosch znajdziemy także systemy wentylacji, pompy ciepła i klimatyzację oraz rekuperację do mieszkań oraz domów. Co istotne – marka  oferuje produkty w każdym segmencie cenowym: podstawowym, zaawansowanym i premium.

Dobra współpraca z ekspertami

„Uważam, że źródłem naszego sukcesu, oprócz konsekwentnego rozwoju portfolio, jest bardzo dobra  współpraca ze wszystkimi uczestnikami rynku, czyli osobami i firmami, które projektują, sprzedają, montują i serwisują nasze urządzenia. Staramy się na bieżąco reagować na ich potrzeby i oferować wsparcie, którego oczekują. Stawiamy na silne partnerstwo z Instalatorami, Serwisantami oraz Dystrybutorami i doceniamy zaangażowanie we współpracę z nami. Zmieniamy też nasze struktury organizacyjne, aby jak najlepiej wspierać ich w codziennej pracy.” – mówi Krzysztof Ciemięga, Dyrektor Generalny Bosch Termotechnika. 

W ciągu ostatnich 25 lat Junkers-Bosch zorganizował w Polsce ponad 100 000 szkoleń dla instalatorów, serwisantów, studentów i uczniów. Eksperci, którzy chcą związać się z marką na dłużej, przechodzą specjalistyczną ścieżkę szkolenia i uzyskują uprawnienia Autoryzowanego Instalatora lub Autoryzowanego Serwisanta Junkers-Bosch, a wraz z nimi  - szerokie wsparcie w rozwoju własnego biznesu. Wszystkim instalatorom marka oferuje natomiast udział w programie lojalnościowym, w którym do zdobycia są atrakcyjne nagrody. Junkers-Bosch prowadzi także działalność edukacyjną, realizując m.in. program dla uczniów technicznych szkół średnich „Junkers szkoli.”. W jego ramach już ponad 800 uczniów i nauczycieli z całej Polski miało możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu kondensacji, pomp ciepła i technologii solarnej. We wrześniu tego roku wystartowała piąta edycja programu.

Przełomowe technologie, innowacyjny design

W 2016 roku Junkers-Bosch jako pierwszy producent urządzeń grzewczych wprowadził na polski rynek linię designerskich urządzeń z frontem z hartowanego szkła. Nowa oferta jest odpowiedzią na potrzeby coraz szerszej grupy klientów, którzy chcą inwestować w produkty innowacyjne technologicznie, a jednocześnie - stylowe.

Większość nowe urządzeń marki wyposażona jest w opcję sterowania przez internet. Junkers-Bosch należy do pionierów swojej branży, jeśli chodzi o wprowadzanie na rynek produktów, które można obsługiwać zdalnie za pomocą smartfona czy tabletu.

„Planujemy dalsze poszerzanie naszego portfolio o produkty, które cechuje wysoka sprawność energetyczna, w szczególności te wykorzystujące odnawialne źródła energii. Jednocześnie stawiamy na urządzenia o wyjątkowym designie i walorach estetycznych. Mamy wiele planów na dalszy rozwój naszej obecności na polskim rynku w kolejnych latach i zachęcamy wszystkich profesjonalistów do współpracy.” – dodaje Krzysztof Ciemiega, Dyrektor Generalny Bosch Termotechnika. 

Junkers bliżej Boscha – efekt synergii

Junkers, należący od 1932 roku do firmy Robert Bosch GmbH, coraz mocniej podkreśla swój związek z koncernem. Bosch i Junkers to dwie silne marki. Junkers to marka o bogatej tradycji, od lat doskonale znana w branży  grzewczej. Bosch jest brandem o szerszym zasięgu i większej rozpoznawalności, kojarzonym z różnymi branżami i innowacyjnością produktów. Wspólna komunikacja obu marek zapewnia efekt synergii – każda z nich zostaje wzmocniona i zyskuje nowe kompetencje.
 

Artykuł został dodany przez firmę

Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort

Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort to producent nowoczesnych i energooszczędnych urządzeń przeznaczonych do ogrzewania, chłodzenia i wentylacji pomieszczeń a także przygotowania ciepłej wody użytkowej.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.