ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Buderus startuje z komunikacją w mediach społecznościowych

Od połowy września Buderus poza oficjalną stroną korporacyjną jest również obecny na Facebooku oraz Instagramie. 

Od połowy września Buderus poza oficjalną stroną korporacyjną jest również obecny na Facebooku oraz Instagramie. W ten sposób marka  chce jeszcze intensywniej prowadzić komunikację z obecnymi oraz potencjalnymi klientami.

Buderus startuje z komunikacją w mediach społecznościowych

Na profilach Buderus Polska znajdą się informacje o najnowszych produktach wchodzących na rynek, technologiach oraz nowych funkcjonalnościach już istniejących systemów grzewczych. Obserwujący będą również na bieżąco informowani o najważniejszych wydarzeniach organizowanych przez markę Buderus.

W swojej komunikacji Buderus stawia na najważniejsze tematy w branży grzewczej: innowacyjność, systemowość oraz ekologię. Na kanałach poza nowościami będzie można znaleźć wypowiedzi ekspertów Buderus oraz praktyczne porady dotyczące urządzeń.

- Jesteśmy świadomi, że media społecznościowe stanowią dziś jeden z najważniejszych obszarów komunikacji  marek. Wiemy też, że często jest to  najszybszy sposób na dotarcie z informacją o nowej ofercie czy zmianach, jakie dokonują się w obrębie marki. Ponadto chcemy być w bieżącym kontakcie z naszymi klientami m.in. po to, aby móc na bieżąco dopasowywać naszą ofertę do ich zmieniających się potrzeb – podsumowuje Piotr Narkiewicz, Kierownik Marketingu, Bosch Termotechnika.

Poprzez te działania Buderus chce umocnić swój wizerunek jako marki premium, a także kompleksowego producenta, u którego można nie tylko zakupić samo urządzenie, ale także niezbędne elementy całej instalacji grzewczej.

Artykuł został dodany przez firmę

Robert Bosch Sp. z o.o. Buderus

Buderus oferuje innowacyjne i kompleksowe systemy grzewcze, a także systemy regulacji, rozbudowaną paletę grzejników oraz kompletne wyposażenie kotłowni.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.