ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron Green Hero z Bosch Termotechnika

Artykuł Dodaj artykuł

Dostępna jest już klasyfikacja najlepszych marek materiałów budowlanych!

10 czerwca ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku I Champion Roku 2021

Laureaci BMR

10 czerwca ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku I Champion Roku 2021

Budowlana Marka Roku to klasyfikacja materiałów budowlanych produkowanych w Polsce oraz działających na terenie kraju Generalnych Wykonawców. Od 2004 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród kilku tysięcy firm wykonawczych ogólnopolskie badania, na podstawie których formułuje ranking dla kilkudziesięciu kategorii. Cyklicznie jest wzbogacany o kolejne nowe kategorie.

W edycji 2021 pojawiły się nagrody indywidualne dla osób, które szczycą się osiągnieciami w zakresie marketingu oraz strategii produktowej.

Tytułem MARKETER XXI WIEKU 2021 zostały uhonorowane: Małgorzata Lubczyńska z firmy Pruszyński Sp. z z o.o. oraz Agata Modrzejewska z firmy Mapei Polska Sp. z o.o.

Tytuł PROMOTOR XXI WIEKU 2021 został przyznany Marcinowi Strzelcowi z firmy Wiśniowski oraz Szczepanowi Buryło z firmy Galeco Sp. z o.o.

Na czym polega specyfika rankingu? O wypowiedź poprosiliśmy Małgorzatę Walczak-Gomułę, Prezesa Zarządu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

M.W-G.: Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o niezależnym charakterze i szerokim zasięgu. Jest klasyfikacją wolną od subiektywnych ocen jurorskich. Opiera się na spontanicznych wskazaniach Wykonawców, którym nie podpowiadamy listy marek do wyboru. Dzięki temu wyniki są w pełni miarodajne i obiektywne. To wyróżnia Ranking Budowlana Marka Roku spośród wszystkich konkursów w branży. W pierwszym kwartale roku przeprowadzamy ogólnopolskie badanie ankietowe wśród sprofilowanych grup wykonawców, aby poznać ich opinie na temat materiałów budowlanych, których używają w codziennej pracy. Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki  Roku są przyznawane wg kryteriów częstotliwości stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Dla każdej kategorii  produktowej niezależne badania realizowane są na reprezentatywnej próbie. Wspomnianym wyżej trzem kryteriom przypisuje się odpowiednie wagi, które zsumowane składają się na ostateczne wyniki rankingu. Na podstawie badań przygotowujemy raporty rynkowe - opracowania dla każdej kategorii produktowej. Tytuły Championa Roku marki uzyskują dzięki wieloletniemu uznaniu użytkowników. To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani bo zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia.

COVID-19 nie przeszkodził w realizacji badania. Odbyło się ono wg założonego harmonogramu, a w związku z rosnącymi potrzebami rynku dodaliśmy kolejną kategorię: „Generalny Wykonawca przyjazny firmom budowlanym”.  Żadne ograniczenia wprowadzone przez Rząd w zakresie norm pracy nie wpłynęły też na dyspozycyjność naszego Zespołu analitycznego, który w przewidzianym terminie dostarczył firmom biorącym udział w rankingu raporty rynkowe pokazujące klasyfikację w poszczególnych segmentach rynku. Natomiast termin oficjalnego ogłoszenia wyników przesunęliśmy na październik, zmieniliśmy również formę komunikacji o klasyfikacji. W trosce o bezpieczeństwo naszych Laureatów zdecydowaliśmy o odwołaniu gali, która miała się odbyć 1 października.  W związku z tym zmodyfikowaliśmy sposób realizacji pakietu świadczeń promocyjnych dla Laureatów, aby sesje zdjęciowe i nagrania odbyły się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Ogłoszenie wyników odbyło się online (Link do transmisji na żywo: https://youtu.be/6wOQV0NyQkw.

Jaka jest rola Rankingu na polskim rynku budowlanym? Opowiada Agnieszka Wójcik-Zachorska, Kierownik Projektu Budowlana Marka Roku 2021

A.W-Z.: Budowlana Marka Roku to platforma komunikacji między uczestnikami rynku budowlanego. Dla producentów i dystrybutorów stanowi nieocenione źródło zweryfikowanej informacji marketingowej, a dla inwestorów poszukujących najlepszych produktów jest nieocenioną pomocą w ich wyborze. Dla wykonawców ranking jest barometrem trendów w środowisku fachowców i komunikatem, z jaką marką współpracuje najwięcej z nich. Producentom oferuje trzy główne korzyści – wiedzę o pozycji własnej i konkurencji, promocję wśród klientów oraz prestiż. Na podstawie raportu Budowlana Marka Roku przygotowanego osobno dla każdej kategorii, producent/generalny wykonawca może ocenić, czy jego działania, które podejmuje z firmami wykonawczymi przynoszą skutek nie tylko w aspekcie sprzedażowym, ale także - a może przede wszystkim, wizerunkowym. Raport jest dostępny jedynie dla Uczestników Rankingu, dzięki czemu firma zyskuje przewagę konkurencyjną w budowaniu strategii działania. Marka uczestniczy w szerokiej gamie działań promocyjnych zarówno w mediach, jak i wśród wykonawców, którzy otrzymują informację zwrotną na temat preferencji całego środowiska w danym roku.

Zapraszamy do śledzenia preferencji wykonawców i poznania wiarygodnych, cenionych produktów. Szczegóły dotyczące wydarzenia dostępne są na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.