ogrzewanie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



StiebelEltron

Oferta pracy

Inspektor wojewódzki do spraw: zarządzania nieruchomościami w Biurze Administracyjnym

Katowice, śląskie, Polska Dodano: 2024-06-03 | ID oferty: 2194967

Numer referencyjny: 138411/03.06.2024


Inspektor wojewódzki do spraw:  zarządzania nieruchomościami w Biurze Administracyjnym.

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi sprawy związane z udostępnianiem pomieszczeń w budynkach zlokalizowanych w Katowicach i Tychach będących w trwałym zarządzie Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego (ŚUW).
  • Realizuje zadania związane z zabezpieczeniem pomieszczeń biurowych oraz użytkowych w celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy dla pracowników Urzędu.
  • Rozlicza opłaty z tytułu umów najmu i użyczenia pomieszczeń w budynkach ŚUW w Katowicach.
  • Gromadzi dane o nieruchomościach w celu zapewnienia Kierownictwu Urzędu wiarygodnych i rzetelnych danych niezbędnych do podejmowania decyzji w zakresie zarządzania nieruchomościami.
  • Sprawdza pod względem merytorycznym oraz opisuje faktury z tytułu najmu/użyczenia pomieszczeń wynajmowanych/użyczanych na potrzeby Urzędu.
  • Reguluje stany prawne nieruchomości w celu zapewnienia zgodności ewidencji i rejestrów ze stanem faktycznym.
  • Przygotowuje projekty pism do Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w celu uzyskania pozwolenia na podejmowanie prac/działań (za wyjątkiem inwestycji i remontów) przy nieruchomości położonej przy ulicy Jagiellońskiej 25 w Katowicach wpisanej do rejestru zabytków.
  • Przygotowuje projekty pism oraz sprawozdań do Ministerstwa Rozwoju i Technologii, wynikające z obowiązków trwałego zarządcy.

 

Kogo poszukujemy

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej rok na stanowiskach związanych z realizacją zadań dot. zarządzania lub/i administrowania nieruchomościami lub co najmniej 2 lata w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych;
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
  • znajomość Kodeksu cywilnego (w zakresie umów);
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
    o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
     

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • wykształcenie: studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej rok w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych związanych z realizacją zadań dot. zarządzania lub/i administrowania nieruchomościami Skarbu Państwa
  • znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych w zakresie podatku od nieruchomości,
  • orientacja na klienta, myślenie analityczne

Co oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • elastyczny czas pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka'
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych
  • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów
  • siedziba Urzędu w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowej oraz dworca kolejowego a także w niewielkiej odległości od autostrady    A-4 oraz drogi krajowej E-75

 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Stanowisko biurowe usytuowane jest na parterze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.

Praca w terenie dot. wykonywanych czynności związanych z zarządzaniem budynkami ŚUW oraz wynajmowaniem/użyczaniem pomieszczeń w budynkach obcych. Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Zagrożenie korupcją. Kontakty zewnętrzne z najemcami oraz użytkownikami powierzchni biurowych i usługowych Urzędu, właścicielami nieruchomości udostępnianych na potrzeby urzędu, z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, z Ministerstwem Rozwoju i Technologii.

 

Dodatkowe informacje

  • w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
  • wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego, a dodatkowo do dokumentów potwierdzających wykształcenie dołącz potwierdzenie ich równoważności z odpowiednim polskim dyplomem/świadectwem
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
  • informacje o szczególnych potrzebach można zgłaszać: mailowo na adres [email protected], przez ePUAP, telefonicznie pod numerem telefonu 32 20-77-796 lub 32 20-77-246
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
  • w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu
  • informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
  • oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
  • osoba wybrana przez Dyrektora Generalnego Urzędu do zatrudnienia będzie zobowiązana (przed nawiązaniem stosunku pracy) do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18  października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów). Obowiązek ten dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
    w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • CV i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego do spraw: zarządzania nieruchomościami w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej

Aplikuj: do 17 czerwca 2024

Aplikuj mailowo na adres: [email protected], w temacie wpisz: Ogłoszenie nr  138411/03.06.2024 lub w formie papierowej na adres:

Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy - inspektor wojewódzki do spraw: zarządzania nieruchomościami'
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.06.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:  

32 20-77-796 lub 32 20-77-246

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice

Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub [email protected]

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego do spraw: zarządzania nieruchomościami.

Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa

Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego do spraw: zarządzania nieruchomościami (z uwzględnieniem

3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje

konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce

zamieszkania kandydata/kandydatki.  

 

Uprawnienia:

  • prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane

Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.

Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH

Katowice śląskie

Dane kontaktowe: