Pellet, będący ekologicznym źródłem energii, zyskuje na popularności dzięki swojej efektywności i niskiemu wpływowi na ekologię. W tym artykule przyjrzymy się bliżej, z czego powstaje ten zielony surowiec, jak przebiega jego produkcja oraz jak nowoczesne technologie wpływają na jego jakość. Ponadto, omówimy, na co zwrócić uwagę przy zakupie pelletu, aby mieć pewność, że wybieramy produkt najwyższej klasy. Zapraszam do lektury!
W 2022 roku europejska produkcja pomp ciepła powietrze–woda jest czterokrotnie większa w porównaniu z 2019 rokiem
Firma Panasonic wraca z dawką eksperckiej wiedzy w ramach cyklu “Webinarowa Środa”, który jest współorganizowany wraz z redakcją GlobEnergia. Najbliższe spotkanie na temat chillerów z pompą ciepła odbędzie się w środę, 17 kwietnia o godzinie 10:00.
Dlaczego zmniejszyła się liczba urządzeń na Liście ZUM, czym jest HP Keymark i dlaczego jest gwarancją jakości urządzeń grzewczych.
Pompy ciepła powietrze-woda Aquarea firmy Panasonic Heating & Cooling Solutions oferują wysokowydajne i energooszczędne rozwiązanie dla każdego domu i lekkich zastosowań komercyjnych. To innowacyjny system o niskim zużyciu energii, zaprojektowany w celu zapewnienia idealnej temperatury i ciepłej wody w domu, nawet przy ekstremalnych temperaturach zewnętrznych. Seria Aquarea oferuje szeroki wybór urządzeń o mocy od 3 kW do 30 kW, dzięki czemu można dobrać najodpowiedniejsze rozwiązanie do domu - niezależnie od jego wielkości.
Współczesne technologie grzewcze stale ewoluują, a jednym z innowacyjnych rozwiązań, które zdobywają coraz większą popularność, są pompy ciepła powietrze-woda. W 2024 roku stają się one nie tylko efektywnym, ale także ekologicznym źródłem ciepła w domach. Przyjrzyjmy się zatem, dlaczego pompy ciepła zyskują na znaczeniu, zwłaszcza te zainstalowane w 2024 roku, spełniające wymogi Listy Zielonych Urządzeń i Materiałów (ZUM).
Do oferty firmy Klima-Therm dołączają 3 nowe serie jednostek ściennych klimatyzatorów Fujitsu: KMCG, KNCA oraz KLTA.
Panasonic Heating & Cooling Solutions, jeden z liderów w branży klimatyzacji z ponad 60-letnim doświadczeniem w sektorze, ruszył z nową kampanią promocyjną „Home Cool Home”. Ma ona na celu wsparcie instalatorów poprzez dotarcie do zwykłego Kowalskiego oraz zachęcenie ich do zaopatrzenia się w urządzenia klimatyzacyjne Panasonic, aby zapewnić klientom końcowym niespotykany dotąd komfort w domu podczas upalnych, letnich dni, jednocześnie gwarantując czystsze powietrze dzięki wbudowanej w urządzenia technologii nanoe™ X.
Na ISH 2023, największych w Europie targach HVAC firma prezentuje nową powietrzną pompę ciepła Therma V z czynnikiem chłodniczym o niskim GWP oraz energooszczędny system Multi V i Firma LG prezentuje swoje najnowsze rozwiązania w zakresie ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC) na międzynarodowych targach urządzeń sanitarnych, grzewczych i klimatyzacyjnych ISH 2023 odbywających się we Frankfurcie w dniach 13-17 marca.
Produkcja nowoczesnych systemów kominowych wymaga zaawansowanych technologii i jakościowej stali nierdzewnej.
Klub Złotego Instalatora to innowacyjny program lojalnościowy dedykowany instalatorom urządzeń marek De Dietrich i Baxi. Udział w programie otwiera drzwi do różnorodnych premii za sprzedaż, montaż oraz pierwsze uruchomienie urządzeń. Zapoznaj się z korzyściami, jakie niesie uczestnictwo w Klubie Złotego Instalatora.
Innowacyjna technologia nanoe™ X Mark 2 i Mark 3 firmy Panasonic Heating & Cooling Solutions została przetestowana i certyfikowana zgodnie ze standardami VDI, czyli założonego w 1856 r. stowarzyszenia niemieckich inżynierów, definiującego wiele europejskich standardów branżowych.
Mechanizm działania wentylatorów przemysłowych ni jest szczególnie skomplikowany, ale korzyści płynące z pracy tych urządzeń — nieocenione.
Szkolenie z zakresu pomp ciepła Novelan to doskonała okazja do zdobycia kompleksowej wiedzy na temat zasad działania, instalacji, konserwacji i diagnostyki tych zaawansowanych urządzeń.
17 lipca ruszyła kampania informacyjna dotycząca platformy serwis.oze.eco – nowoczesnego narzędzia online do rejestracji pomp ciepła z oferty firmy Klima-Therm oraz do kompleksowego zarządzania obsługą gwarancyjną i posprzedażową. Kampania kierowana do użytkowników końcowych ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej korzyści płynących z rejestracji urządzenia na platformie.