Tegoroczny sezon grzewczy rozpoczął się na dobre. To doskonały moment, aby zastanowić się, jak ogrzewać efektywnie. Powietrze w Polsce jest bowiem jednym z najbardziej zanieczyszczonych w Europie, a głównym tego źródłem jest właśnie „niska emisja”, pochodząca przede wszystkim z niewłaściwego spalania paliw niskiej jakości w przydomowych piecach [1].
Ostatnio dużo mówi się o rosnących kosztach eksploatacji budynków. Koszty te można obniżyć nadzorując i modyfikując pracę urządzeń marki Robur, dzięki usłudze zdalnej opieki nad instalacją. W artykule omówimy tę usługę na przykładzie szkoły z województwa opolskiego.
Rozpoczynający się sezon grzewczy będzie bardzo trudny dla wielu gospodarstw w Polsce i Europie. Rosnące ceny gazu i utrudniona dostępność do węgla, przyniosą kłopoty niejednemu Polakowi. Coraz częściej poszukiwane są alternatywne rozwiązania, które pozwolą zapewnić właściwy komfort cieplny w naszych domach oraz mieszkaniach. STIEBEL ELTRON w swojej ofercie posiada skuteczne urządzenia i rozwiązania, które pomogą poradzić sobie z tym problemem.
Na satysfakcję z ogrzewania mają wpływ: miesięczny koszt ogrzewania domu, średnia temperatura w pomieszczeniach, awaryjność, hałas lub jego brak, czynności konieczne w codziennej obsłudze, poczucie bezpieczeństwa (przekonanie, że posiadane urządzenie będzie stabilnym źródłem ciepła w przyszłości) i szereg innych czynników.
Początek września był wyjątkowo słoneczny, ale nieubłaganie zbliża się ochłodzenie, a wraz z nim sezon grzewczy – czas zwiększonych wydatków w domowym budżecie. Jak skutecznie zaoszczędzić na ogrzewaniu domu? Jest na to kilka sposobów. Jednym z nich jest ograniczenie strat ciepła przez nieszczelne okna, drzwi i bramę garażową.
Aura za oknem skłania coraz więcej osób do spędzania wieczorów z książką w ręce i bliskim „towarzystwie” grzejnika. Aby jednak stanowił efektywne źródło ciepła, należy zadbać o jego kondycję przygotowując się do sezonu grzewczego. Co należy sprawdzić i zrobić, aby konwektor działał prawidłowo przez całą zimę? Ekspert marki Luxrad odpowiada na najczęstsze zagadnienia.
Czy Twoja łazienka jest gotowa na jesień i zimę? Jeśli chcesz zapewnić sobie i najbliższym komfortową kąpiel i prysznic, kiedy zrobi się chłodniej - zaopatrz się w urządzenie, które szybko nagrzeje łazienkę i wysuszy ręczniki.
Z wielką radością i entuzjazmem pragniemy zaprosić Państwa na Dzień Otwarty w firmie MTM, dedykowany specjalnie dla profesjonalistów branży grzewczej!
Przed nami trudny sezon grzewczy, nie tylko ze względu na ryzyko braku dostępności np. węgla, ale przede wszystkim z uwagi na wzrost kosztów ogrzewania, niezależnie od jego źródła.
Sezon grzewczy nie musi być tak kosztowny! Sprawdź, jak wydawać mniej na ogrzewanie i nie marznąć! Poznaj nasze sposoby na tanie ogrzewanie.
Zimowy sezon grzewczy to myślenie o tym, żeby było odpowiednio ciepło, natomiast sezon letni to myślenie o tym, żeby nie było za ciepło. Szybkie zmiany między ekstremalnymi zjawiskami jak nawalne deszcze z groźnymi burzami i silnym wiatrem, po nich susze, długotrwałe upały, potem znaczne spadki temperatury, powodują że domy i miejsca pracy należy dostosowywać do znacznych wahań temperatur.
Ogrzewanie budynku w okresie jesienno-zimowym generuje spore koszty, dlatego właściciele domów jednorodzinnych powinni zadbać o to, by zoptymalizować wysokość rachunków. Ważne jest również dbanie o ekologiczność źródła ciepła, gdyż spalanie wielu paliw stałych prowadzi do powstawania smogu. Gruntowa i inwerterowa pompa ciepła stanowi alternatywę dla nieekologicznych pieców na drewno lub węgiel. Jeśli zatem myślisz nad wymianą kotła grzewczego na tańsze i bardziej ekologiczne rozwiązanie, pompa ciepła to coś, nad czym powinieneś się zastanowić.
Nadchodzi sezon grzewczy – to oznacza, że jakość powietrza znów się pogorszy. Nawet 50% zanieczyszczeń pochodzi z tzw. kopciuchów działających w budynkach mieszkalnych. To wyraźny sygnał, aby zastanowić się nad zmianą ogrzewania w domu czy mieszkaniu. Od czego zacząć?
Klima-Therm intensyfikuje działania marketingowe w segmencie urządzeń premium. W pierwszych dniach maja w telewizji oraz w radiu firma rozpoczyna intensywną kampanię reklamową klimatyzatorów Fujitsu, której celem jest wzmocnienie świadomości japońskiej marki wśród konsumentów – potencjalnych użytkowników klimatyzacji.
Sezon grzewczy jak zawsze stawia kaloryfery w centrum uwagi. Dobrze więc, że niemodny już żeliwny grzejnik nie musi szpecić domowego wnętrza. Na rynku dostępne są produkty, które pozwolą przemalować go na nowy, atrakcyjny kolor, dzięki czemu stary kaloryfer stanie się designerską ozdobą w stylu retro. Można tego dokonać w kilku prostych krokach.