Marka Buderus po raz kolejny została wyróżniona w kategorii: urządzenia i systemy grzewcze i otrzymała godło Super Marka 2024 - Jakość, Zaufanie, Renoma!
Dobra Marka to organizowany od jedenastu lat ogólnopolski program promocyjny, który ma na celu wybór najlepszych, cieszących się największym zaufaniem i renomą marek w poszczególnych branżach. Marka Buderus zdobyła to wyróżnienie już po raz czwarty.
Budowlana Marka Roku to klasyfikacja materiałów budowlanych produkowanych w Polsce.
7 czerwca ASM Research Solutions Strategy ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2022
Jakie marki budowlane zyskają renomę fachowców w 2024 roku? Trwa badanie rynkowe, ranking zostanie ogłoszony w czerwcu
10 czerwca ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku I Champion Roku 2021
Obecnie obserwujemy znacząco rosnące zainteresowanie efektywnymi systemami energetycznymi. Prognozy Międzynarodowej Agencji Energetycznej (IEA) wskazują na przewidywany wzrost sprzedaży pomp ciepła na poziomie ponad 10 proc. do końca 2024 roku. Jednocześnie badania Stiebel Eltron pokazują, że jedną z najczęstszych barier dla potencjalnych nabywców w Polsce dla tego typu systemów jest obawa o wysokie koszty ich eksploatacji. Jednak jak wskazuje ekspert, dobrze zaprojektowana instalacja przyczyni się do obniżania kosztów ogrzewania.
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2021 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tym roku marka Bosch zajęła pierwsze miejsce w kategorii "Urządzenia i systemy grzewcze" uzyskując tym samym złote godło „Konsumencki Lider Jakości 2021“.
Na polskim rynku pomp ciepła pojawił się właśnie nowy, globalny gracz – TCL.
Tytuły zostały przyznane na podstawie badań ankietowych zrealizowanych w ramach Rankingu Budowlana Marka roku i Champion Roku 2021. W edycji 2021 pojawiły się nagrody indywidualne dla osób, które szczycą się osiągnieciami w zakresie marketingu oraz strategii produktowej.
Firma badawcza ASM przeprowadza wśród fachowców, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości.
Grosmann® to nowa, europejska marka już dostępna w naszej ofercie. Nasza propozycja dla klientów, którzy poszukują nowoczesnych i energooszczędnych rozwiązań w epoce szybujących ceny gazu, oleju i prądu. Marka Grosmann® oferuje energooszczędne produkty do ogrzewania podstawowego i uzupełniającego. Marka jest obecna na polskim rynku od 2020r jednak jej flagowe produkty i technologia znane i stosowane już były wcześniej w krajach o wysokiej świadomości ekologicznej i energetycznej takich jak Niemcy, Szwajcaria, Belgia, Wlk. Brytania i innych.
Wybór właściwej mocy folii grzewczej jest kluczowy dla uzyskania optymalnej temperatury w pomieszczeniu oraz ograniczenia kosztów związanych z zużyciem energii. W artykule przedstawimy czynniki na które warto zwrócić uwagę przy doborze mocy folii grzewczej, takie jak powierzchnia pomieszczenia, izolacja termiczna, wymagana temperatura, rodzaj stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymagana szybkość nagrzewania.
Marka De Dietrich rozszerza typoszereg kotłów z zakresu Techniki Komercyjnej wprowadzając do oferty dwa nowe modele: Evodens Pro AMC 100 i Evodens Pro AMC 135.
Marka De Dietrich wprowadza na rynek nowy model gazowego kotła kondensacyjnego MCR4, zaprojektowanego z myślą o zapewnieniu maksymalnej wydajności i oszczędności dla domów jednorodzinnych. Wybierz zintegrowane nowoczesne technologie oraz niezawodność wykonania.