Jakie marki budowlane zyskają renomę fachowców w 2024 roku? Trwa badanie rynkowe, ranking zostanie ogłoszony w czerwcu
Firma badawcza ASM przeprowadza wśród fachowców, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości.
7 czerwca ASM Research Solutions Strategy ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2022
Firma badawcza ASM przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości.
10 czerwca ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku I Champion Roku 2021
Tytuły zostały przyznane na podstawie badań ankietowych zrealizowanych w ramach Rankingu Budowlana Marka roku i Champion Roku 2021. W edycji 2021 pojawiły się nagrody indywidualne dla osób, które szczycą się osiągnieciami w zakresie marketingu oraz strategii produktowej.
Budowlana Marka Roku to klasyfikacja materiałów budowlanych produkowanych w Polsce.
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Wyniki badania zostaną ogłoszone 4 czerwca br. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości. Wykonawcy wskażą najlepsze materiały budowlane już po raz 16.
Producenci materiałów budowlanych od zeszłego roku są pozbawieni wielu możliwości współpracy z wykonawcami, którzy często są ambasadorami marek i wywierają realny wpływ na wyniki sprzedaży produktów. Czy w tej sytuacji ulegnie zmianie układ sił na rynku?
Postępująca urbanizacja i „rozlewanie się miast” zdecydowanie przyczyniają się do zatruwania powietrza, którym oddychamy. Jak wynika z danych Europejskiej Agencji Środowiska, każdego roku w Polsce przedwcześnie z powodu zanieczyszczonego powietrza umiera ponad 45 tys. osób, a niektóre źródła podają, że faktyczna liczba jest dwukrotnie wyższa.
Obserwując ruch w marketach budowlanych można odnieść wrażenie, że #koronawirus nie dotyczy tej branży. Czy jednak faktycznie producenci i dystrybutorzy materiałów budowlanych mogą spać spokojnie? Z pewnością nie, gdyż epidemia może dotknąć inwestycje budowlane na każdym ich etapie. Wysoka niepewność dotycząca przyszłości może przełożyć się nie chwilowe zmiany budżetach firm działających w najbardziej dotkniętych epidemią branżach oraz niektórych gospodarstwach domowych.
Smog, nie bez powodu nazywany „skrytym zabójcą”, wedle dość ostrożnych szacunków Europejskiej Agencji Środowiska i Światowej Organizacji Zdrowia przyczynia się w Polsce do śmierci 45 tysięcy osób rocznie.
Miło nam poinformować, że firma AFRISO Sp. z o.o. po raz kolejny znalazła się w gronie firm najbardziej dynamicznie powiększających swoją wartość. Dzięki temu możemy poszczycić się tytułem "Diament Forbes 2019".
Po raz kolejny Elektra została wyróżniona tytułem Gazeli Biznesu potwierdzając swoją pozycję w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.
Bezpośredni użytkownicy materiałów budowlanych po raz 11-ty są opiniotwórczym gremium, dzięki któremu formułowany jest Ranking Budowlana Marka Roku. Pomysłodawcą i organizatorem Rankingu jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku – istniejący od 1996 roku instytut, który jest liderem badań marketingowych dla przedsiębiorstw z sektora budowlanego.