Gala finałowa IX edycji Programu Bosch Termotechnika Szkoli
9 czerwca br. w siedzibie Bosch w Warszawie odbyła się gala finałowa VIII edycji Programu Bosch Termotechnika Szkoli.
Junkers-Bosch od kilku lat wspiera edukację techniczną na poziomie szkół średnich prowadząc program JUNKERS SZKOLI. 25 maja zakończyła się jego czwarta edycja: podczas finału nagrodzono 15 uczniów techników, którzy wyróżnili się doskonałą znajomością nowoczesnych systemów grzewczych.
Zakończyła się trzecia edycja programu edukacyjnego JUNKERS SZKOLI. W gronie laureatów znalazło się 15 uczniów techników z całej Polski.
Junkers-Bosch uruchomił praktyczny blog o ogrzewaniu i klimatyzacji
25 lat temu dział handlowy Junkers rozpoczął sprzedaż urządzeń grzewczych w ramach spółki Robert Bosch w Polsce, oferując dwie podstawowe grupy produktów: termy i kotły gazowe. Dziś Junkers-Bosch sprzedaje w Polsce 75 tys. produktów rocznie i rozwija nowe obszary działalności. Marka mocno zaznacza swoją obecność na rynku urządzeń wykorzystujących energię odnawialną, np. pompy ciepła, a także na rynku klimatyzacji.
W Centrum Szkoleniowym Junkers-Bosch w Warszawie powstała pierwsza w Polsce profesjonalna sala do szkoleń z zakresu instalacji i serwisu pomp ciepła.
4 września Junkers-Bosch zaprosił swoich kluczowych partnerów biznesowych na największe wydarzenie VIP zorganizowane w Gmachu Politechniki Warszawskiej.
Junkers-Bosch otrzymał tytuł „Konsumencki Lider Jakości 2018”, przyznawany na podstawie analizy wyników badań konsumenckich. Polscy konsumenci docenili wysoką jakość pomp ciepła marki.
W drugiej edycji programu edukacyjnego JUNKERS SZKOLI nagrodę główną zdobyło 11 uczniów. Uroczyste wręczenie dyplomów i nagród odbyło się 20 maja w siedzibie firmy Bosch w Warszawie.
JUNKERS SZKOLI to program edukacyjny i konkurs prowadzony przez markę Junkers we współpracy ze szkołami ponadgimnazjalnymi kształcącymi na kierunkach: technik gazownictwa, technik urządzeń sanitarnych i pokrewnych.
Junkers-Bosch otrzymał tytuł „Konsumencki Lider Jakości 2018”, przyznawany na podstawie analizy wyników badań konsumenckich. Polscy konsumenci docenili wysoką jakość urządzeń i systemów grzewczych firmy.
Centrum Szkoleniowe Junkers-Bosch w Warszawie może pochwalić się nowymi salami szkoleniowymi. Modernizację przeszły wszystkie pomieszczenia przy ulicy Jutrzenki 105 w Warszawie, w których od 2009 roku prezentowane są najnowsze technologie i urządzenia Junkers-Bosch.
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2020 to ogólnopolski, promocyjny program, w którym wyróżnienia oparte są w pełni na opinii konsumentów oraz ich zaufaniu do danej marki. Bosch zajął w tym zestawieniu pierwsze miejsce w kategorii "Urządzenia i systemy grzewcze" otrzymując tym samym złote godło Konsumencki Lider Jakości 2020.
Marka Junkers-Bosch po raz drugi w swojej historii rozpoczęła kampanię reklamową w polskiej telewizji. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie emitowane będą do końca grudnia w kilku ogólnopolskich stacjach.