Jakie marki budowlane zyskają renomę fachowców w 2024 roku? Trwa badanie rynkowe, ranking zostanie ogłoszony w czerwcu
Firma badawcza ASM przeprowadza wśród fachowców, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości.
Firma badawcza ASM przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości.
Na satysfakcję z ogrzewania mają wpływ: miesięczny koszt ogrzewania domu, średnia temperatura w pomieszczeniach, awaryjność, hałas lub jego brak, czynności konieczne w codziennej obsłudze, poczucie bezpieczeństwa (przekonanie, że posiadane urządzenie będzie stabilnym źródłem ciepła w przyszłości) i szereg innych czynników.
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Wyniki badania zostaną ogłoszone 4 czerwca br. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości. Wykonawcy wskażą najlepsze materiały budowlane już po raz 16.
Początek sezonu grzewczego oznacza również podwyższone ryzyko zatrucia tlenkiem węgla. Ten związek chemiczny potocznie nazywany czadem, co roku jest odpowiedzialny za kilkadziesiąt zgonów. Badanie SW Research na zlecenie Netatmo[1] wykazało, że świadomość zagrożenia wynikającego z zatrucia czadem jest wśród Polaków powszechna, ale wciąż jest jeszcze sporo do zrobienia.
Japoński Ośrodek Badania Jakości i Technologii Produkcji Wyrobów Tekstylnych potwierdził skuteczność technologii nanoe™ X od Panasonic w hamowaniu rozwoju nowych koronawirusów na powierzchniach w przestrzeni testowej o kubaturze 24 m3.
Producenci materiałów budowlanych od zeszłego roku są pozbawieni wielu możliwości współpracy z wykonawcami, którzy często są ambasadorami marek i wywierają realny wpływ na wyniki sprzedaży produktów. Czy w tej sytuacji ulegnie zmianie układ sił na rynku?
10 czerwca ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku I Champion Roku 2021
Badawczy barometr zmierzy trendy na rynku materiałów budowlanych. Po raz dwunasty ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych.
Wykonywane z blachy rury stalowe zwijane znajdują szerokie zastosowanie w wielu branżach.
Polacy coraz częściej zwracają uwagę na ekologiczne i oszczędne rozwiązania w zakresie ogrzewania domów. Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Stiebel Eltron ukazują zmieniającą się postawę konsumentów. Aspekt środowiskowy stanowił główną motywację dla ponad połowy użytkowników pomp ciepła w Polsce. Co więcej, dla 30% respondentów przyjazność dla środowiska danego rozwiązania stanowi kluczową zaletę w kontekście wyboru źródła ciepła.
Obecnie obserwujemy znacząco rosnące zainteresowanie efektywnymi systemami energetycznymi. Prognozy Międzynarodowej Agencji Energetycznej (IEA) wskazują na przewidywany wzrost sprzedaży pomp ciepła na poziomie ponad 10 proc. do końca 2024 roku. Jednocześnie badania Stiebel Eltron pokazują, że jedną z najczęstszych barier dla potencjalnych nabywców w Polsce dla tego typu systemów jest obawa o wysokie koszty ich eksploatacji. Jednak jak wskazuje ekspert, dobrze zaprojektowana instalacja przyczyni się do obniżania kosztów ogrzewania.
Malaika Mihambo dołącza do światowej klasy sportowców należących do Teamu Panasonic, który z dumą pełni rolę partnera Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego od początku programu TOP podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary w 1988 roku.
Ceny energii systematycznie rosną, a Polacy szukają sposobów na oszczędności. Jednak wysiłki te może utrudniać nieefektywność energetyczna domów, w tym brak odpowiedniej izolacji. Następstwem jest bezpowrotna utrata energii i zwiększona degradacja środowiska. Jaka jest skala zjawiska?